myllykoskiairsoft
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
myllykoskiairsoft

Softaajille Myllykoskella ja muualla


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mitä on tullut talven aikana ostettua??

+3
Samimaster
Gerde
Python
7 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Mitä on tullut talven aikana ostettua?? Empty Mitä on tullut talven aikana ostettua?? Ke Maalis 07, 2012 12:50 pm

Python

Python

Nyt kun on noi pelit on jäänyt vähän vähille kelien takia eikä ole päässyt softaa ei välttämättä tiedä mitä kverit on itselleen ostanut.

Minua ainankin kiinostaisi tietää jos joku on ostanut itselleen uuden aseen tai maastopuvun jne. Joten kertokaa vaan jos olette ostaneet jotain. Siis ihan mitä vai airsoftiin liittyvää, että saataisiin vähän keskustelua aikaiseksi.

Itse en nyt talven aikaan muista hirveesti mitään ostaneeni, mutta tossa sohvalla on täysin käyttämättömät taisteluliivit (EB RRV Vest (CB)). Ja sit ois tommonen Tarkka-ampujan viitta / Mesh Coat With Loops (OD) airsoftnurkast ja sitte tais ola viel lekast Helikon Boonie-lierihattu, Digital Woodland. Tuli myös vissiin tilattua litra vita colaa. Oli muute iha ok.

Saa tänne sit kertoo mitä aikoo hankii tai mitä pitäisi hankkia.

Ite huolisin dog tag:sit tai vaikka kranaatin heittimen. ak:stakin olen haaveillut ja lisäks olisi pitkä lista valotikuista luotiliiveihin mitä Tuomas on tossa mulle sanellut.

Kaikki osaavat tietääkseni kirjoitta, joten kirjoittakaa kiitos! Smile

Gerde



Itse ajattelin ostaa pian P99 kaasupistoolin ja uuden taisteluliivin sekä jonkinmoisen hyvän snipun jostain ja kyllä minuakin kiinnostaisi omistaa kraanatteja, kranaatinheittimiä ja muuta kivaa, mutta kaikki maksaa ja kaikkeen ei ole varaa... Dog tagsit ois kans ihan ok ja niiden tekemiseen ei varmastikaan mene edes kauan. Smile

3Mitä on tullut talven aikana ostettua?? Empty Vs: Mitä on tullut talven aikana ostettua?? To Maalis 08, 2012 11:39 am

Samimaster



Itte attelin ostaa yllätys kyllä uuen Co2 Pislan :/ 60e oisko ehotuksii? confused

Python

Python

Milgear: Ei löytyny mitää 60e ainakaan co2. Halvin oli 69e.

Airsoftnurkka: Ei mitään 60e. Halvin oli varmaan yli 100e.

Proairsoft: Täältä löyty halvin Cybergun Jericho 941 CO2-pistooli 59e

Ilmeisesti näistä kolmesta vaihtoehdosta proairsoftissa oli halvimmat co2 pistoolit.

TK



Mikset saman tien ostaisi kaasupistoolia. Niissä kun on usein semmoinen hauska ominaisuus nimeltään blowback Cool

6Mitä on tullut talven aikana ostettua?? Empty Mitä on tullut talven aikana ostettua?? Pe Maalis 09, 2012 6:23 am

Lonka



No tulihan sitä tavaraa tännekkin eli lista olis täs:
-BW esbit kenttäkeitin
-Pasgt kypärä
-BW kypäränpäällinen
-Saksanlippu
-Tsekkiläinen kenttätakki
-Belgialainen pakki
Ja kohta lähtee tilaus tonne puolaan josta tulee uus ase, kuulia ja hoppikumi

Xnipa


Admin

Kamaa on tullut hankittua vaikka kuinka, kuitenkin viimesimpänä WW2-neukkusetti ja Maruin AK-47 M100 ikäänkuin puolivahingossa. Ja kun tässä on nyt listattu mitä "aikoo hankkia", niin kai sitten minäkin: Mosin ja M249 pitäisi varmaan ostaa, sekä UCP IBAt tarvitsen kyllä. Ja pointsit Pythonille uuden aiheen tekemisestä.

https://myllykoskiairsoft.palstani.com

8Mitä on tullut talven aikana ostettua?? Empty Vs: Mitä on tullut talven aikana ostettua?? Ma Maalis 12, 2012 12:05 pm

-Jesse-



Tommoset:

Sähköglokki18..
G18 Muutama lipas..
Multishot haulikko..
Lumipuvun yläosa..
Lumipuvun alaosa..
Mp5 7,4v akku..
Maastoteippiä..
3haulikon haulia (30kuulaa)..

Ja pikkukrääsää....

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa