myllykoskiairsoft
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
myllykoskiairsoft

Softaajille Myllykoskella ja muualla


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

M/V: TM Tactical Master ja socom mk23

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1M/V: TM Tactical Master ja socom mk23 Empty M/V: TM Tactical Master ja socom mk23 Ma Tammi 23, 2012 8:09 am

Xnipa


Admin

Myydään tai vaihdetaan pari itselle ylimääräistä Maruin valmistamaa kaasupistoolia. Myyn koska en itse tarvitse näitä pyssyjä juuri nyt.

1) TM socom mk23
Hyvässä kunnossa, itsellä toiminut loistavana kakkosaseena. Yhdellä kaasulatauksella ampuu pari lippaallista ainakin. Hyvä pyssy kyseessä, ei kuluta paljoa kaasua, tarkka, kantava, hyvin hiljainen vaimentimen kanssa. Ja ase on oikeesti todella luotettava, ainakin itsellä ollut. Kaasut kuin kaasut käyvät.
Mukaan saat:
-Aseen
-Salkun aseelle
-Yhden lippaan
-Äänenvaimentimen

2) TM Tactical Master
Itse ostin uutena, ase on ulkoisesti todella siistissä kunnossa. Semmoinen vika, että ampuu yhdellä kaasulatauksella "vain" n. 15 laukausta. Tämä luultavasti korjautuisi uusimalla tiivisteet. Sekä aseen liipaisinjousi on ilmeisesti katkennut, joten joka laukauksen jälkeen joutuu hyvin pienellä sormen liikkeellä työntämään liipaisimen takaisin eteen. Muuten kyllä loistava pyssy. Itse olen käyttänyt APS3:sta kaasuna.
Ja mukaan tulee:
-Ase
-2 lipasta, joista toinen vuotaa pahasti, toinen toimii moitteetomasti. Sen vuotavan voisi luultavasti korjata helposti tiivisteiden uusinnalla.
-Aseen pakkauksen

Hinta: Sen voin sanoa että paljoa en pyydä, ehkä tacolle jokin 50e ja socomille 70e. Laitetaan yhteishintaan 100e, osta vaikka kaverin kanssa puoliksi! Tacon hinta uutena 150e, ja socomin 170e.

Vaihdossa otetaan ensisijaisesti:
-Kaikkia WW2-pyssyjä
-Pistooleista P226 ensisijaisesti
-Sekä melkeinpä kaikenlaisia varusteita ja aseita kannattaa ehdotella!

Yhteydenotot YV:llä tai sähköpostiin: kkyyro@suomi24.fi
Yhteyttä kannattaa ja pitääkin ottaa, eihän kysyminen mitään maksa!

https://myllykoskiairsoft.palstani.com

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa