myllykoskiairsoft
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
myllykoskiairsoft

Softaajille Myllykoskella ja muualla


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Käytetyt varuste-esineet

5 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Käytetyt varuste-esineet Empty Käytetyt varuste-esineet Ke Syys 14, 2011 8:23 am

Python

Python

Nii kertokaas mitä käytettyä teillä on ja mitä mieltä ootte niistä ollu. Kokemuksiikin ois kiva kuulla

mulla on venäläinen Veshmeshok reppu ja nva strictran maasto puku.

2Käytetyt varuste-esineet Empty Vs: Käytetyt varuste-esineet To Syys 15, 2011 9:13 am

TK



no suurin osa mun varusteista on käytettyjä ainoastaan chestrigit shemagh, head wrap, kenttälakki on ostettu uutena.itse rakastan käytettyjä tavaroita koska ne ovat yleensä paljon kestävämpää muut airsoft markkinoille tehdyt korvikkeet ja usein miten halvempiakin.

3Käytetyt varuste-esineet Empty Vs: Käytetyt varuste-esineet Ma Syys 19, 2011 8:53 am

snipah



Minulla on BW:n maastopuku. Muuta ei taida olla paitsi tietysti jotkin aseet.

4Käytetyt varuste-esineet Empty Vs: Käytetyt varuste-esineet Ke Syys 21, 2011 6:08 am

VietCong



TK kirjoitti: Itse rakastan käytettyjä tavaroita koska ne ovat yleensä paljon kestävämpää muut airsoft markkinoille tehdyt korvikkeet ja usein miten halvempiakin.
Tossa olen samaa mieltä. Kyllä käytetty tavara on halpaa ja hyvää vaikkei se olekkaan uudenveroista. Miltein kaikki minulla on käytettyä... oikeastaan vain maiharit ja hellekypärä uutena ostettuja.



Viimeinen muokkaaja, VietCong pvm Pe Marras 18, 2011 11:27 pm, muokattu 1 kertaa

5Käytetyt varuste-esineet Empty Vs: Käytetyt varuste-esineet Ti Loka 25, 2011 11:54 pm

softer



flecktran maastopuku

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa